ეს არის ნიმუშის გვერდი.
მიმოხილვა
ჩვენი თანხის დაბრუნებისა და დაბრუნების პოლიტიკა გრძელდება 30 დღე. თუ თქვენი შეძენიდან 30 დღე გავიდა, ჩვენ ვერ შემოგთავაზებთ თანხის სრულ დაბრუნებას ან გაცვლას.
დაბრუნების უფლება რომ გქონდეთ, თქვენი საქონელი უნდა იყოს გამოუყენებელი და იმავე მდგომარეობაში, როგორც თქვენ მიიღეთ. ის ასევე უნდა იყოს ორიგინალ შეფუთვაში.
რამდენიმე სახის საქონელი თავისუფლდება დაბრუნებისგან. მალფუჭებადი საქონელი, როგორიცაა საკვები, ყვავილები, გაზეთები ან ჟურნალები, არ შეიძლება დაბრუნდეს. ჩვენ ასევე არ ვიღებთ პროდუქტებს, რომლებიც არის ინტიმური ან სანიტარული საშუალებები, საშიში მასალები ან აალებადი სითხეები ან გაზები.
დამატებითი არადაბრუნებული ელემენტები:
- სასაჩუქრე ბარათები
- ჩამოტვირთვადი პროგრამული პროდუქტები
- ზოგიერთი ჯანმრთელობისა და პირადი მოვლის ნივთები
დაბრუნების დასასრულებლად, ჩვენ გვჭირდება ქვითარი ან შეძენის დამადასტურებელი საბუთი.
გთხოვთ, არ გაუგზავნოთ თქვენი შესყიდვა მწარმოებელს.
არსებობს გარკვეული სიტუაციები, როდესაც თანხის მხოლოდ ნაწილობრივი დაბრუნება ხდება:
- წიგნი გამოყენების აშკარა ნიშნებით
- CD, DVD, VHS ლენტი, პროგრამული უზრუნველყოფა, ვიდეო თამაში, კასეტა ან ვინილის ჩანაწერი, რომელიც გაიხსნა.
- ნებისმიერი. საქონელი არ არის თავდაპირველ მდგომარეობაში, დაზიანებულია ან აკლია ნაწილები ჩვენი შეცდომის გამო.
- ნებისმიერი საქონელი, რომელიც დაბრუნდება მიწოდებიდან 30 დღეზე მეტი ხნის შემდეგ.
ანაზღაურება
როგორც თქვენი დაბრუნება მიიღება და შემოწმებულია, ჩვენ გამოგიგზავნით ელფოსტას, რომ შეგატყობინოთ, რომ მივიღეთ თქვენი დაბრუნებული საქონელი. ჩვენ ასევე შეგატყობინებთ თქვენი თანხის დაბრუნების დადასტურების ან უარყოფის შესახებ.
თუ დამტკიცებული იქნებით, მაშინ თქვენი თანხის დაბრუნება დამუშავდება და კრედიტი ავტომატურად იქნება გამოყენებული თქვენს საკრედიტო ბარათზე ან გადახდის თავდაპირველ მეთოდზე, გარკვეული დღის განმავლობაში.
დაგვიანებული ან დაკარგული თანხის დაბრუნება
თუ ჯერ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, ჯერ ისევ შეამოწმეთ თქვენი საბანკო ანგარიში.
მაშინ დაუკავშირდით თქვენი საკრედიტო ბარათის კომპანიას, შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს თანხის დაბრუნების ოფიციალურ გამოქვეყნებას.
შემდეგი დაუკავშირდით თქვენს ბანკს. თანხის დაბრუნების გამოქვეყნებამდე ხშირად არის დამუშავების გარკვეული დრო.
თუ ეს ყველაფერი გააკეთეთ და ჯერ კიდევ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ.
გაყიდვის პროდუქტები
ანაზღაურება შესაძლებელია მხოლოდ ჩვეულებრივი ფასის საქონელზე. გასაყიდი ნივთები ვერ დაბრუნდება.
გაცვლა
ჩვენ ვცვლით მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ისინი დეფექტური ან დაზიანებულია. თუ თქვენ გჭირდებათ მისი გაცვლა იმავე ნივთზე, გამოგვიგზავნეთ ელ.ფოსტაზე cfs.byme.ge@gmail.com და გამოგვიგზავნეთ თქვენი საქონელი მისამართზე: მისამართის დასაზუსტებლად დაგვიკავშირდით.
საჩუქრები
თუ ნივთი საჩუქრად მოინიშნა შეძენისას და პირდაპირ თქვენთან გაგზავნისას, თქვენ მიიღებთ საჩუქრის კრედიტს თქვენი დაბრუნების ღირებულებისთვის. დაბრუნებული ნივთის მიღების შემდეგ, სასაჩუქრე სერთიფიკატი გამოგიგზავნეთ ფოსტით.
თუ საქონელი არ იყო მონიშნული, როგორც საჩუქრად შეძენისას, ან საჩუქრის გამცემი შეკვეთა გამოგიგზავნათ, რათა მოგაწოდოთ მოგვიანებით, ჩვენ ვუგზავნით თანხის დაბრუნებას საჩუქრის გამცემს და ის გაიგებს თქვენი დაბრუნების შესახებ.
მიწოდების დაბრუნება
თქვენი პროდუქტის დასაბრუნებლად, თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი პროდუქტი შემდეგ მისამართზე: მისამართის დასაზუსტებლად დაგვიკავშირდით.
თქვენ გეკისრებათ პასუხისმგებლობა თქვენი საქონლის დაბრუნებისთვის თქვენი მიწოდების ხარჯების გადახდაზე. ტრანსპორტირების ხარჯები არ ანაზღაურდება. თუ თქვენ მიიღებთ თანხის დაბრუნებას, დაბრუნების მიწოდების ღირებულება ჩამოიჭრება თქვენი თანხის დაბრუნებაზე.
თქვენი საცხოვრებელი ადგილიდან გამომდინარე, დრო, რომელიც შეიძლება დასჭირდეს თქვენს მიერ გაცვლილი პროდუქტის თქვენამდე მისვლას, შეიძლება განსხვავდებოდეს.
თუ თქვენ აბრუნებთ უფრო ძვირად ღირებულ ნივთებს, შეგიძლიათ ისარგებლოთ მიწოდების სერვისით, ან იყიდოთ გადაზიდვის დაზღვევა. ჩვენ არ ვიძლევით გარანტიას, რომ მივიღებთ თქვენს დაბრუნებულ ნივთს.
Დახმარება გჭირდებათ?
თანხის დაბრუნებასთან და დაბრუნებასთან დაკავშირებული კითხვებისთვის დაგვიკავშირდით.